رویدادها آرشیو خبر ها
خودنمایی اشتباه بزرگ یوونتوس در یورو 2020

خودنمایی اشتباه بزرگ یوونتوس در یورو 2020

با اتمام دیدار های نخست تیم های ملی کشورهای اروپایی در یورو 2021 و عملکرد برخی از بازیکنان یوونتوس در این رقابت ها می توان کم و بیش به برخی از مشکلات و اشتباهات مدیران یووه در بخش خرید و فروش بازیکنان باشگاه پی برد. انتخاب های بحث برانگیز در طول فصل نقل و انتقالات در کنار عدم توجه به عملکرد برخی از مهره های بیانکونری موجب شده تا همچنان ضعف یوونتوس در مدیریت ورزشی و اجرایی برای جذب و یا فروش بازیکنانی که می توانند با بودن و یا نبودن شان در لیست یووه شرایط تیم را بهتر کنند به خوبی نمایان سازد.

 

در اینجا نگاه کوتاهی به عملکرد برخی از بازیکنان یوونتوس در یورو می اندازیم تا بیشتر به دلایل مشکلات یووه پی ببریم.

 

آلوارو موراتا

 

یک روز بعد از نمایش ضعیف اش همراه تیم ملی کشورش، خبر تمدید قراردادش با یووه از راه رسید؛ این در حالی بود که در فصل گذشته نیز همراه یووه بعد از درخشش ابتدایی به یکباره متوقف شد و تقریبا نیمی از فصل را تیره سپری کرد، کم و بیش مانند نخستین حضورش در یورو امسال. با این وجود به نظر میرسد که می تواند در یووه یک مهره موثر باشد یا بهتر بگویم امیدواریم که این طور شود.

 

کریستیانو رونالدو

 

در حال حاضر به ثبت رکوردها فکر می کند و ادامه دار بودن مسیر درخشش اش. اما برای فصل بعد چطور؟ این سوالی که هواداران یووه بیش از سایرین از خود می پرسند. تقریبا می دانند که مکس به یووه بدون رونالدو نیز به خوبی فکر کرده و می دانند که الگری به تیم بیش از فردیت تمایل دارد و برنامه های تیمی را بیشتر دنبال می کند، بنابر این از ترک رونالدو چندان ضربه نمی خورد اما ایا یووه نیز با چنین سیستمی هماهنگی لازم را پیش از اغاز فصل همراه خواهد شد؟

 

شزنی

 

نمی دانیم دقیقا به چه دلایلی مکس الگری از خرید یکی از مطمئن ترین سنگربانان ایتالیا بعد از بوفون در حالی که به این تیم نزدیک نیز شده بود منصرف شد، اما اگر بر روی درخشش شزنی حساب باز کرده باید گفت که چندان راه مناسبی را انتخاب نکرده، البته به این معنا نیست که این سنگربان لهستانی دروازه بان موفقی نیست اما برای تیمی مانند یووه با توجه به عملکردهایی که ثابت نیست مناسب نخواهد بود و یووه نیازمند دروازه بانی قدرتمند و مطمئن است.

 

ربیو

 

مطمئنا بازی در کنار بنتانکور و آرتور یک سوی ماجراست و حضور در کنار پوگبا و کانته یک چیز دیگر. اما اگر بخواهیم نقش او را با توجه به نمایش اش در تیم ملی کشورش بسنجیم می توانیم به آینده او خوش بین باشیم البته به شرطی که همراه یووه نیز موثر ظاهر شود و امکان بازی در پست تخصوصی خود را داشته باشد؛ زیرا در تیم ساری و پیرلو کمتر در موقعیت ایده ال خود بازی کرد.

 

اسپیناتزولا

 

اینجا اشتباه بزرگ یووه خودنمایی می کند، جایی که یووه بهترین بازیکن ایتالیا برابر ترکیه در یورو امسال یعنی اسپیناتزولا را به دلیل حضور الکس ساندرو از دست داد تا یک بار دیگر اشتباهات یووه در نقل و انتقالات و معادلات مربوط به خرید و فروش با توجه به ضعف باشگاه در این بخش دیده شود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: